Értékesítés támogatás

Úgy adj el, ahogy az ügyfeleid vásárolni akarnak. Az értékesítési csatornádnak tökéletesen tükröznie kell a customer journey-t.
Funnel Development
Social selling
Lead menedzsment
Sales playbook
Channel marketing

Funnel Development

Újszerű megközelítésünk a márkaépítéstől a marketingen és az értékesítésen át az ügyfélszolgálatig mindent egyetlen értékesítési folyamatba integrál. Ezt a holisztikus keretrendszert nevezzük mi “értékesítési funnel”-nek. 

A funnel development mindig egy audittal indul, amelynek célja a folyamat gyengeségeinek feltárása és priorizálása. Alulról felfelé haladunk az értékesítési funnel-ben, és egyenként bontjuk le a szűk keresztmetszeteket. A funnel szemlélet:
  • eredményorientált,
  • praktikus,
  • és pontosan mérhető.

Social selling

A social selling szolgáltatásunk segítségével megtalálhatod, és kapcsolatba léphetsz a potenciális ügyfeleiddel azzal a céllal, hogy értékesítést generálj. Bejelölő kampányokkal és rendszeres, direkt kommunikációval nagyszámú, megbízható kapcsolati hálót építünk ki a LinkedIn-en az értékesítőid számára, mellyel növelhetik a hitelességüket, és végül elérhetik az értékesítési céljaikat.

Lead menedzsment

A megszerzett lead-ekkel kapcsolatos folyamatok megtervezése nélkülözhetetlen a jól működő értékesítési funnelhez. A mérhetőség és ezáltal az optimalizálás érdekében elengedhetetlen a megfelelő lead menedzsment és az automatizálás kidolgozása már az érettség korai szakaszában. Csapatunkra ebben is számíthatsz!
  • CRM adattisztítás és karbantartás,
  • Lead kvalifikáció és lead scoring,
  • Lead szegmentálás és listakészítés,
  • Lead nurturing kampányok, 
  • Riporting,
  • Inside sales szolgáltatás.

Sales Playbook

A Sales Playbook egy részletes útmutató, amely lépésről lépésre bemutatja, hogyan végezze el egy értékesítő az sales folyamatot. Egyfajta „játékstratégia”, amely a sikeres értékesítéshez szükséges eszközöket, technikákat és kommunikációs mintákat tartalmazza. Különösen a B2B tech környezetben értékes, ahol az eladási ciklus hosszabb és komplexebb.
Buyer persona-k
Az ideális vevők, döntéshozók részletes jellemzése
Értékesítési lépések
Jó gyakorlatok a prospecting, kvalifikáció, demo, ajánlattétel, és zárás fázisokhoz
Pitch sablonok és e-mail minták
Standardizált kommunikációs minták a hatékony kapcsolatteremtéshez
Tipikus kifogások és kezelési stratégiák
Gyakori ellenvetések és hatékony válaszok – hogy ne akadjon meg az ügylet
Versenytárs összehasonlítások és ellenérvek (”depositioning”)
Pozicionálási eszközök, hogy magabiztosan kezeld a versenyt
Sales támogató tartalmak
Prezentációk, esettanulmányok, use case-ek, termékbemutató brosúrák és videók
CRM használati útmutató
Gyakorlati útmutató az értékesítők CRM-használatához, lépésről lépésre

Channel marketing

Az értékesítési partnereket menedzselni és folyamatosan motiválni kell. Segítünk az indirekt értékesítési csatornáid – disztribútorok, viszonteladók, integrátorok – hatékony bevonásában és kezelésében. Szolgáltatásunk magában foglalja:
  • partnerprogramok tervezését és megírását, 
  • új értékesítési partnerek toborzását és kiválasztását,
  • partnereknek szóló marketing anyagok készítését, 
  • a meglévő partnerek (re)aktiválását, és
  • közös marketingkampányok és események megvalósítását.