Stratégia és Tervezés
Hogy a napi marketingtevékenység értelmet nyerjen.
.webp)
Funnel audit
Egy hosszútávú közös munkát érdemes az értékesítési és marketing folyamatok alapos átvilágításával kezdeni:
- Átnézzük a weboldalad, a meglévő marketing anyagaidat és az értékajánlatodat, és véleményezzük őket.
- Elemezzük a céged arculatának és social kommunikációjának vonzerejét.
- Megvizsgáljuk a lead menedzsment és értékesítési folyamatokat, a CRM kezelést.
- A tapasztalatok alapján összeállítunk egy átfogó funnel development tervet.
.webp)

Piackutatás és versenytárs-elemzés
Piackutatással azonosíthatók az új ügyféligények és a növekedési lehetőségek. A versenytárs-elemzéssel megismerheted a versenytársaid gyenge pontjait. Elemezzük a versenytársaid weboldalát, kommunikációs stratégiáját és tartalmait, hogy jobban megértsd a célpiacod, és a megszerzett tudás birtokában optimalizálhasd a marketingstratégiád.
Brand stratégia
Az ügyfeleid döntései a B2B piacon is összefonódnak az érzelmekkel. Egy jó márka képes megtámogatni az értékesítési folyamatod, elfedve a gyengeségeid és kiemelve az erősségeid. Elemzői és kreatív technikák kombinációjával vonzó arculatot, márkapozícionálást és messaging-et tervezünk, amely jól rezonál céged törzsközönségével.


Ügyfélút tervezés
Feltérképezzük és megtervezzük a vevői életciklus minden szakaszát.
- Elemezzük az első kapcsolatfelvételtől a konverzióig vezető utat.
- Optimalizáljuk a tartalmakat, az interakciós pontokat, a triggereket és a következő lépéseket.
Cél, hogy a potenciális ügyfeleket minél hatékonyabban elvezessük a vásárlásig, majd a lojális ügyfél státuszig.
Go-to-Market stratégia
Legyen szó termékbevezetésről vagy új piacra történő belépésről, a céljaidhoz igazodó GtM stratégiát alkotunk.
- Mindig az üzleti kihívásaidból indulunk ki, és megtervezzük a vásárlói utat a figyelem felkeltésétől az SQL státuszig;
- Elemezzük a versenytársaid, megalkotjuk az értékajánlatot, megtervezzük a kampányaid és a tartalmakat.
- Majd folyamatosan értékeljük, és optimalizáljuk az eredményeket.
Channel marketing stratégia
Egy jó channel marketing stratégia szélesebb piaci elérést és az értékesítés növekedését eredményezheti. Segítünk az indirekt értékesítési csatornáid – viszonteladók, integrátorok – hatékony bevonásában és menedzselésében.
01
Partnerprogramok tervezése
02
Új partnerek toborzása és kiválasztása
03
Partner (re)aktiválás
04

Közös kampányok megvalósítása


Kapcsolat
Vedd fel velünk a kapcsolatot, kíváncsiak vagyunk a kihívásaidra.